Thursday, January 26, 2006

وااااای
من تلفن راه دور(long distance call) را تغییر دادم حالا امروز از شرکتی که تلفنم را گرفتم زنگ زدن که چرا این کار را کردی؟ به کجا می‌خوای زنگ بزنی؟ ما پیشنهاد بهتری داریم ببین می تونی با سیستم ما این کار را بکنی و آن کار را. می گویم اما قیمت های آن سیستم بهتره؛ می‌گویند نه ما این کار را می کنیم، ما یک شرکت بزرگ هستیم که به خاطر همین پیشنهادهایی را که می‌دیم را هیچ جا نمی‌تونه بده و اعتبار(credit) بهت می دیم ال و بل و اینا (یک چیزی حدود 20 دقیقه). می گوید حالا یک سری سوال می پرسم تایید کن تا سرویس راه دورت به حالت اول برگرده. من می گویم اما من باید فکر کنم می گوید نه ما امروز داریم بهت این promotion را می دیم برای چی از دستش بدی دوباره 5 دقیقه توضیح مزایا. آخرش فکر می کنین کی از رو رفت؟
من

واقعن که. حس حماقت بهم دست داده

پ.ن. يک شنبه مي خواستم بروم ice fishing، اين تلفن مسخره باعث شد بليت ها تمام شن. حالا بايد تو ليست انتظار بمانم :(

6 comments:

Anonymous said...

ای بابا
اعظم کلی نا امید شدم.
سر 25 دقیقه کوتاه آمدی؟

یک کم از مذاکره کنندکان اتمی کشورمان یاد بگیر.

Anonymous said...

نگران نباش.
کم کم یاد می‌گیری که بگی دستت درد نکنه متاسفانه من نمی‌خوام وتق گوشی رو بذاری.

Hopeful Wanderer said...

Next time just say thank you but I am not interested. Good bye!

Anonymous said...

hala en vasat un mahihaye bichare che gonahi kardan?

Anonymous said...

:-) Man az hamun avval goftam cart estefade kon!!

Anonymous said...

به نظر من این که قبول کردی کاملآ طبیعیه. چون اون کسی که بهت زنگ زده و توضیح داده خبرهء همین کاره و به خاطرش پول میگیره.